Siden august, har vi i styret jobbet for å stelle i stand KommCase konkurransen. Målet mitt som fagansvarlig var å ta ombord de problemene som hadde oppstått i tidligere år og gjøre mitt beste for å rette dem, slik at deltakere og jury hadde en god opplevelse, og jeg tror faktisk at vi klarte det.
Onsdagen besto av foredrag og Minicaset levert av Eirik Øiestad fra Släger kommunikasjon. De engasjerte og hardtarbeidende studenter fra BI Nydalen, Høyskolen Kristiania og Westerdals, hadde to timer på seg for å finne en kreativ og god løsning på caset. På slutten av dagen presenterte Marte Dalsegg og Ellen H. Bjørlo hovedcaset fra Telenor.

På fredagen ble hovedcaset innlevert klokken 10.00. Det var en engasjert jury med heftige diskusjoner som bedømte caset.
Etter lange diskusjoner kom juryen frem til en besluttning og vinnerne ble kåret.
- Plass, Kristine Berg, Eline Andersen og Kristin Juliebø
- Plass og vinnerne av Coxit PR-opplevelse, Thomas Ekeli, Fredrik Grønningsæter og Isabel J. Afework
- Plass, Celine Madsen, Marthe Myreze og Monica Løkken
Juryen uttrykte at de var imponerte over alle deltakerne av KommCase, men disse tre gruppene hadde svart på oppgaven til en høyere standard.

Vi vil takke vår fantastiske jury Trine Larsen (Hammer og Hanborg), Magnus Brøyn (CoxitPR), Ellen Bjørlo (Telenor), Eirik Øiestad (Släger kommunikasjon), Peggy Brønn og Mona K. Solvoll (BI Nydalen), Marte Dalsegg (Telenor), Dennis Larsen (Reputation Inc), Monica Sandnesmo (Uni Research), Kristian Hvilen (Rud Pedersen), Jan Christian Thommesen (Ikea), og ikke på bildet Even Westerveld (DNB).
Det har vært en fantastisk opplevelse å være med på dette arrangementet, jeg er stolt av hva vi har klart å utføre. Jeg håper enda flere melder seg på til neste år. Vi ses på KommCase 2017, da skal jeg kjempe om seieren.
Hilsen meg, Pernille